نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

برنامه بازی‌های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال | جدال لیگ‌برتری‌ها در لیگ‌یک!

  • کد خبر: ۵۳۴۱۴
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
برنامه بازی‌های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال | جدال لیگ‌برتری‌ها در لیگ‌یک!
هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ‌یک امروز شروع می‌شود و تیم‌های مدعی و لیگ‌برتری سابق به‌مصاف یکدیگر می‌روند. در حساس‌ترین بازی تیم‌های شاهین و پارس امروز رودرروی هم قرار می‌گیرند.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ در بین ۶ تیم بالای‌جدول لیگ‌یک، ۵ تیم سابقه حضور در لیگ برتر را دارند. این هفته نیز شاهد تقابل این تیم‌های بالای جدولی هستیم. استقلال خوزستان صدرنشین در انزلی به‌مصاف تیم ششم جدول، ملوان، می‌رود.
 
این مسابقه حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته خواهد بود. آبی‌پوشان اهوازی بدون باخت و با ۸ گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند. ملوان هم یک شکست در هفته نخست داشته است و اکنون با ۸‌امتیاز می‌تواند خود را به رده‌های بالاتر جدول لیگ برساند. رایکا بابل هم که هفته گذشته پیروز شد، در این هفته به‌مصاف آرمان‌گهر می‌رود. البته نادر دست‌نشان گفت که تیمش به صعود به لیگ برتر فکر نمی‌کند و فقط به‌دنبال اثبات توانایی‌های بازیکنان و دفاع از اعتبار فوتبال بابل است. خیبر خرم‌آباد که با عبدا... ویسی مقابل ملوان به نتیجه مساوی رسید، این هفته به‌مصاف قشقایی شیراز خواهد رفت.
 
قشقایی روی پله شانزدهم قرار گرفته است. استقلال‌ملاثانی که هفته گذشته ۳ بر ۱ مقابل شهرداری آستارا شکست خورد، اکنون به‌مصاف گل‌ریحان البرز خواهد رفت. بادران تهران، تیم چهارم جدول لیگ، نیز به‌مصاف فجر شهید سپاسی می‌رود. فجر با حضور کلانتری، سرمربی جدیدش، وضعیت فنی بهتری پیدا کرده است و هفته گذشته نیز از پارس جنوبی یک امتیاز گرفت و بادران هم مقابل هوادار باخت و حالا به‌دنبال جبران است.


شهرآورد جم با حضور کمالوند

دو تیم پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر که امسال به لیگ دسته‌اول سقوط کردند و برای بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران تلاششان را از سر گرفته‌اند، این هفته یک مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز را برگزار خواهند کرد. چهره ویژه این مسابقه بدون تردید فراز کمالوند، سرمربی باتجربه و موفق شاهین است. کمالوند که سابقه مربیگری در تیم‌های بزرگی را داشته است، سال گذشته نیم‌فصل هدایت پارس جنوبی را برعهده داشت و تا‌زمانی‌که بالای سر این تیم بود، نماینده جم از کورس سقوط به دسته‌اول دور بود.
 
او که تیمش را با وجود مشکلات فراوان تا نیم‌فصل جلو برد و بعد استعفا کرد، در فصل جاری هدایت شاهین را برعهده دارد و باید روز سه‌شنبه روی نیمکت شاهین در ورزشگاهی به میدان برود که خاطرات جالبی از آن دارد. از‌طرف‌دیگر شهرام گودرزی، مجتبی لطفی، محمد ابراهیمی، احمد بهاروندی و بابک حاتمی نفراتی هستند که سابقه بازی در پارس جنوبی دارند و بی‌تردید رویارویی با تیم سابقشان جالب خواهد بود.
 
با توجه به حضور کمالوند و دستیارانش در شاهین و بازیکنانی که نامشان مطرح شد، قطعا شاهد یک رقابت جذاب و انتقامی و البته با چاشنی رفاقت‌های قدیمی خواهیم بود. ۲ تیم در جدول رده‌بندی نیز بسیار نزدیک به هم هستند. پارس جنوبی با ۱۱‌امتیاز در رده دوم قرار گرفته و شاهین بوشهر با ۱۰‌امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است که نشان از علاقه هر ۲ تیم برای صعود به لیگ برتر دارد. برنده این دیدار شانس صدرنشینی خواهد داشت؛ به‌شرطی‌که استقلال خوزستان مقابل ملوان متوقف شود.


مهمانی مهاجری در ساوه

در بین تیم‌های بالانشین، مس کرمان راحت‌ترین بازی را از نظر جدول دارد و مقابل تیم خوشه‌طلایی ساوه بازی خواهد داشت که سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی خود، را به‌دلیل نتایج ضعیف کنار گذاشت و اکنون در رده هفدهم جدول لیگ‌یک است. شاگردان مهاجری امروز باید به میهمانی تیمی بروند که با ۲ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد و حالا برای تقویت شرایط خودش در لیگ‌یک، وحید بیاتلو را که از ماشین‌سازی استعفا کرده بود، به خدمت گرفته‌اند. بیاتلو در‌حالی هدایت تیم خوشه‌طلایی ساوه را عهده‌دار شده است که این تیم از نظر مهره‌ای جزو بهترین تیم‌های این فصل به‌شمار می‌آید، اما تابه امروز در نتیجه‌گیری عملکرد بسیار ضعیفی داشته است و حالا مدیران تیم خوشه‌طلایی ساوه امیدوار‌ند با این مربی جوان از بحران خارج شوند.


چوکا در تنگنا

رضا عنایتی، دیگر‌مربی مشهدی حاضر در لیگ‌یک، نیز امروز باید با چوکای تالش بازی کند. چوکا که با کلی امید به لیگ‌یک برگشته بود، خیلی زود متوجه شد برای ماندن در این دسته باید آمادگی بیشتری داشته باشد. کسب تنها ۴‌امتیاز از ۵ بازی اول، هواداران این تیم قدیمی را تاحدودی نگران کرده است. در آن سوی میدان، اما تیم «هوادار»‌ی قرار دارد که این فصل هم نشان داد سودای صعود به لیگ برتر را در سر دارد. رضا عنایتی که انصافا تیمش فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد، با ۸‌امتیاز از ۵ بازی گذشته، در رده هفتم جدول قرار دارد. عنایتی امسال ترکیب تیم فصل قبلش را تاحدودی حفظ کرده و با جذب چند بازیکن باتجربه، درصدد رسیدن به رده‌های بالای جدول است و حتی نیم نگاهی نیز به لیگ برتر دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->